Sipariş Öncesi

1-Ürünler ne kadar sürede gönderilmektedir?
Web sitemizde yer alan her ürünün birbirinden farklı tedarik süreleri bulunmaktadır. Beğendiğiniz ürünün detay sayfasında Sepete Ekle butonunun hemen altında ürünün tahmini tedarik edilme süresi yer almaktadır. Birden fazla ürün satın alırsanız, tedarik süresi en uzun olan ürün bekleneceğinden kargonuz bu süre sonunda adresinize gönderilebilecektir. 

2- Siparişimdeki tüm ürünleri tek bir seferde mi gönderilecek?

Web sitemizde yer alan bazı ürünler alirkenkazan.com deposunda hazırlanarak size gönderilmektedir. Depodan gönderilen türde aldığınız tüm ürünler birleştirilip tek seferde gönderilmektedir. Bazı ürünler ise tedarikçi firmalar tarafından direk olarak sizin adresinize gönderilmektedir. Eğer siparişinizde hem depodan gönderilecek, hem tedarikçi firmalardan gönderilecek olan ürünler varsa birden fazla seferde gönderi yapılabilir.


3-Hangi kargo şirketi ile çalışmaktasınız ?
Anlaşmalı olduğumuz kargo MNG firmasıdır. Ancak sitemizde yer alan bazı ürünler tedarikçi firmalar tarafından, firmanın kendi anlaşmalı olduğu kargo ile gönderilmektedir.

4-Telefon ile sipariş verebilir miyim ?
Şuan için telefon yolu ile sipariş oluşturulamamaktadır. alirkenkazan.com sitemiz üzerinden sitemize ücretsiz üye olduktan sonra sipariş oluşturabilirsiniz.


Sipariş Sonrası

1- Siparişimi Dekorazon.com üzerinden takip edebilir miyim?
Siparişinizin tüm adımlarını sitemizin üst kısmında bulunan "Hesabım" menüsü altındaki "Siparişlerim" bölümünden takip edebilirsiniz.

2- Siparişimde değişiklik yapabilir miyim?
Siparişiniz sevkiyat sürecine girmediği müddetçe değişiklikleri Müşteri Hizmetleri departmanımıza başvurarak gerçekleştirebilirsiniz.

3- Hangi kargo firması ile teslimatlar gerçekleştirilmektedir?
Alirkenkazan.com kargo sevkiyatlarını MNG Kargo ile gerçekleştirmekte olup, siparişleriniz MNG Kargo ile belirtilen adrese teslim edilmektedir. Bazı ürünler firmanın kendi anlaşmalı olduğu kargo ile firma adresinden direkt müşteri adresine kargolanır.

4- Kargom tarafıma ne zaman ulaşır?
Alirkenkazan.com’dan vermiş olduğunuz siparişleriniz, onaylandıktan ve işleme alındıktan ürünlerin yanlarında belirtilen 15 iş günü içerisinde kargoya teslimatı gerçekleştirilmektedir. 

Teslimatla ilgili önemli bilgiler:
* Kargonuzu teslim alırken, kargo yetkilisi yanınızdayken paketi kontrol etmenizi öneririz. Eksik/Hasarlı ürün tespit etmeniz durumunda; kargo yetkilisinden tutanak tutmasını talep ediniz ve ürünleri teslim almayınız. Tutanak tutulması, kargodaki problemin sizden değil, kargo firmasından kaynaklandığını gösterir. Tutanak sonucunda yeni ürün tarafınıza hemen kargolanacaktır.
* Kargoyu teslim aldıktan sonra yapılan eksik/hasar bildirimleri, tutanak olmadığı ya da ilk teslim anında hazırlanmadığı için incelemeye bağlı olarak reddedilebilir.
* Ürünü; faturası, orijinal kutusu, orijinal ambalajı, birlikte gönderilen dökümanları ve tüm aksesuarları ile göndermeniz gerekmektedir. Kullanılmamış ve tekrar satılabilirliği bozulmamış ürünlerin iadesi kabul edilmektedir.
* Orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmaması ya da koli bandı kullanılmamasını rica ederiz. Aksi halde iade işlemi gerçekleştirilemeyecektir.
* Elektronik ürünleri kutusu açıldığında ya da üründe teknik bir arıza söz konusu olduğunda ilgili markanın teknik servisinden rapor alarak tarafımıza iade olarak göndermeniz gerekmektedir.

Ürünleri kaç gün içerisinde iade edebiliriz ?
Ürünleri teslim aldığınız an itibari ile 3 gün içerisinde iade edebilirsiniz.

Üyelik işlemleri

Sitenize nasıl üye olabilirim ?
https://www.alirkenkazan.com/uye/giris linkini tıklayarak üyelik kısmından işleminizi gerçekleştirebilirsiniz. Üyelik için herhangi bir ücret alınmamaktadır.

Şifremi unuttum ne yapmalıyım?
Üye giriş sayfamızda bulunan “Şifremi Unuttum” alanına tıkladığınızda sisteme kayıtlı e-mail adresinize aktivasyon kodunuz gönderilecektir. Bu aktivasyon koduna tıklayarak karşınıza gelen yeni sayfa içerisinde “Yeni Parola”nızı oluşturabilirsiniz.

Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?
Üyelik iptal işlemleri tarafımızca sağlanmakta olup, talebinizi Müşteri Hizmetlerini arayarak veya alirkenkazan.com müşteri hizmetleri alanından “Hedefe Mesaj” bölümünden üyelik iptal talebinizi iletmenizi rica ederiz.

Yurtdışı teslimatlarınız bulunmakta mıdır?
Alirkenkazan.com olarak yurt dışına teslimatlarımız şu an için gerçekleştirilmemekte olup, yakın bir zaman diliminde yurt dışına da teslimatlarımız mümkün olacaktır.

Kapıda ödeme seçeneğiniz var mıdır?
Kapıda ödeme seçeneğimiz şuan da bulunmamaktadır.

Havale – Eft yaparken ek ücret alınıyor mu ?
Bu tamamen bankaların insiyatifinde olan bir konudur. Bankanızdan bilgi alabilirsiniz.